dag 3 - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van CruiseCaribienHelmaJanKarelEdith - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van CruiseCaribienHelmaJanKarelEdith - WaarBenJij.nu

dag 3

05 Maart 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Dag 3
Na een heerlijke nachtrust nog wel even wakker om 3 uur in de nacht ( tijdsverschil)
Zijn we weer lekker aan ons Amerikaans ontbijt begonnen. Jan was inmiddels redelijk hersteld van zijn medium kip. Nadat we onze te volle koffers eindelijk weer dicht hadden konden we alles in de hal van het hotel zetten.
We zouden om 10.30 uur opgehaald worden door een taxi om naar Fort Lauderdale gebracht te worden. Nou onderweg kwamen we in een grote file terecht maar we waren toch op tijd om in te schepen. Indrukwekkend groot het schip. We stapten uit en onze koffers werden in ontvangst genomen. Deze werden keurig naar onze hut gebracht. Daarna kwamen we in een grote hal waar we in moesten checken. dat duurde wel even, maar het was het wachten waard. Wauw wat een mooi schip. We werden ontvangen met een glas champagne. En er was een lunch voor ons te vinden op de veertiende verdieping. Nadat we onze ogen uitgekeken hadden wisten we niet wat we moesten kiezen. zoveel, zo lekker. Nou Karel bleef rondjes lopen. Inmiddels is er omgeroepen dat onze suites klaar zijn. We zijn naar onze hut gegaan en hebben eerst onze koffers uitgepakt en alles op orde gebracht. Ondertussen kwam onze kamerboy zich voorstellen hij heeft ons uitgelegd hoe alles werkt in onze suite en dat wij alles wat we nodig hadden aan hem konden vragen. Daarna zijn we het schip gaan verkennen we vielen van de ene verbazing in de andere. Wat prachtig het theater, de bibliotheek het glazen Panoramadek de zwembaden, de whirlpools De Spa en de sportschool, nou onze mannen zouden wel eens even gaan sporten morgen.
Het schip heeft maar liefst 3 specialiteitenrestaurants, dan het Ocean View restaurant en het Silouet restaurant, waar wij ieder avond ons diner opgediend krijgen. Daarnaast is er bij het zwembad ook een snackrestaurant. Na al deze mooie indrukken besloten we in een van de gezellige bars een wijntje te drinken. Op de ene plaats zat een strijkorkest te spelen en op de andere een lekker merenge band. We ontdekten een nieuw talent bij onze Jan hij ontpopte zich als van Tellingen de paparazzi fotograaf. Na ons wijntje zijn we ons lekker gaan douchen en optutten voor het avond diner. We kregen een heerlijk vier gangen menu en hebben genoten van alle verwennerijen hier aan boord. Het was weer een lange dag en besloten lekker naar bedje te gaan. Toen we bij onze hut kwamen, had onze kamer boy het bedje netjes open geslagen, het programma voor de volgende dag op het bed gelegd en een chocolaatje op onze hoofdkussens.