Dag 4 - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van CruiseCaribienHelmaJanKarelEdith - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van CruiseCaribienHelmaJanKarelEdith - WaarBenJij.nu

Dag 4

06 Maart 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Dag 4
Na een heerlijke nacht geslapen te hebben in onze heerlijke bedden staan we op doen de schuifdeur open en gaan ons balkon op. Wij zijn op zee. Wat is er nou mooier dan wakker worden op de Caraïbische zee op een geweldig luxe cruiseschip. Even stil en dankbaar dat we dit mogen meemaken. Vandaag hebben we een zeedag dus verder kijken wat we op het schip kunnen doen de mannen zouden gaan sporten. Er was de mogelijkheid om een rondleiding te krijgen waar we een kijkje achter de schermen in de keuken konden nemen waar dagelijks 12.000 maaltijden worden bereid. Na deze indrukwekkende rondleiding en verschillende hapjes zijn onze mannen gaan sporten. Wij zijn naar de excursie balie gegaan om te kijken welke excursie mogelijkheden er zijn. Nou er waren genoeg ideeën en we besloten om morgen op de Grand Caymaneilanden zelf op ontdekking te gaan. Daarna hebben we onze mannen opgezocht in de fitnessruimte. daaraan gekomen waren ze al zwetend nog de laatste kilometers aan het fietsen en lopen. Nu konden we wel een frisse duik gebruiken en zijn we lekker aan het zwembad gaan liggen waar we met Caraïbische muziek genoten van de zon. Na deze tropische dag gingen we ons klaarmaken voor het Captains diner. De mannen zagen er oogverblindend uit met stropdas en pak!!! We hebben genoten van een heerlijke maaltijd en daarna stond in het theater de toast met de captain en zijn bemanning gepland. Daarna was er een geweldige voorstelling helaas waren er enkele onder ons die in slaap vielen. Dus na weer een heerlijke dag lekker naar de hut. Lekker slapen morgen vroeg op want we willen het schip zien binnenvaren in de haven van Grand Cayman.

• 06 Maart 2014 - 04:31

Cynthia Idoe.:

Nou ik kan best wel raden wie er daar in slaap viel,heel erg gezellig.Nou jullie genieten elke dag super.Nou vol verwachting wacht ik op de volgende verslagen.Tot gauw.
    Doeggggggggggggg.
    Cynthia.

• 06 Maart 2014 - 07:28

Sharon:

Ik weet ook wel wie er in slaap viel hahah leuke verhalen geniet ervan xxxx

• 06 Maart 2014 - 09:18

Michel:

Mooie foto's en geweldig om te lezen hoe jullie genieten daar.
    Veel plezer en ik ben benieuwd naar jullie volgende verhalen.

PS. Zijn er ook foto's van mijn vader in pak én stropdas? :-)

• 06 Maart 2014 - 22:35

Dennis, Ilona, Levi En Dano:

Nou nou nou....ziet er inderdaad super uit!
    Heel veel plezier nog en lekker genieten!
    (wij doen het wel met een weekendje Belgie hihi)
    Veel liefs uit het zonnige Veghel