Dag 10 - Reisverslag uit Costa Rica, Colombia van CruiseCaribienHelmaJanKarelEdith - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Costa Rica, Colombia van CruiseCaribienHelmaJanKarelEdith - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: Zeedag

18 Maart 2014 | Colombia, Costa Rica

Dag 10 zeedag

Vandaag heb en we een zeedag Jan stond om 7.30 uur voor de deur. Ze gingen samen op het bovendek lopen. Vandaag was er een brunch van 10.00 tot 13.00 uur. Ongelooflijk!!! Zo veel en zo mooi!! Grote ijssculpturen prachtige kunstwerken gemaakt van groenten en fruit champagne vlees vis toetjes en. Eten werkelijke overdaad. We liepen rond en wisten niet wat we moesten kiezen!!! Zie foto's. Daarna met een goed gevulde buik een rondje over het schip. Toen hebben we een goed plekje gezocht aan het. Zwembad. Waar we genoten van de zon en de muziek en weer nieuwe mensen ontmoeten. Er zijn veel Amerikanen aan boord. Nu spraken we weer met mensen uit noord Dakota de plaats waar de vier presidenten uit de rotsen zijn gehouwen. 's Avonds na het diner was er een soort competitie waarbij er verschillende officiers samen met een van de gasten een wedstrijd hielden wie was het beste koppel van de Equinox! De meest rare dingen haalde ze uit. En een jury zoals bij Holland hot talent gaf commentaar. Ze vlogen over het dek sprongen in het water het was lachen! De dagen vliegen werkelijk voorbij we gaan weer lekker slapen. Morgen komen we aan in Belize.!!!