Dag 12 Cozumel - Reisverslag uit Belize-stad, Belize van CruiseCaribienHelmaJanKarelEdith - WaarBenJij.nu Dag 12 Cozumel - Reisverslag uit Belize-stad, Belize van CruiseCaribienHelmaJanKarelEdith - WaarBenJij.nu

Dag 12 Cozumel

19 Maart 2014 | Belize, Belize-stad

Dag 12 Cozumel Mexico

Na weer een lekker maar kort nachtje worden we weer wakker en varen we de haven van Cozumel binnen. Het ziet er mooi groen uit en je ziet gelijk dat het een eiland is. Vandaag willen we lekker naar het strand!!! We gaan van boord op zoek
naar een taxi. We hadden inmiddels wel geleerd niet direct in de haven een taxi te pakken maar even door te lopen. We vonden al snel een taxi die ons viertjes voor 17 dollar naar het strand wil brengen . Zo gezegd en gedaan. Deze taxichauffeur was zo vriendelijk om ook
Iets over Cozumel te vertellen. We kwamen uit bij een werkelijk prachtig strand. Toegang gratis, ligbedjes gratis, als je iets gebruikte dan was zelfs WiFi gratis!!! Dat was boffen want aan boord was WiFi schandalig duur. We hebben er heerlijk gezwommen en genoten van de omgeving de zon en elkaars gezelschap. Na een tijdje wij weer terug richting schip. Taxichauffeur stond buiten al klaar. Beetje vreemd figuur het leek wel of hij flink aan het snuiven was geweest. Dus we waren blij dat we weer bij de haven waren. Daar hebben we nog even geshopt en daarna weer aan boord. Dit was onze laatste bestemming morgen nog een zeedag en dan zit het erop onze heerlijke vakantie loopt ten einde we hebben veel gezien en mooie avonturen beleefd. We kijken terug op een geweldige vakantie. Toch wel blij met ons kleine kikkerlandje!!!